Zasady wysyłki

Przesyłka kurierska
Przesyłki są wysyłane do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego. Jednak w przypadku wysłania paczek przekraczających 31,5kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni roboczych. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia wysyłki na 'Zrealizowano'. Zamówienia pobraniowe i opłacone przez PayU wysyłamy w ciągu 24 godzin. Zamówienia opłacane zwykłym przelewem wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto.

Zastrzeżenie godziny
Zastrzeżenie godziny wiąże się z dodatkową opłatą w firmie kurierskiej. Ze względu na to, że w większości firm przewozowych oferujących usługę doręczenia na godzinę sprawdzalność tej usługi jest niższa niż 20% zlecanych przesyłek, nie oferujemy naszym Klientom takiej formy doręczenia.

Waga przesyłek

Każda przesyłka może ważyć do 31,5kg. Jeżeli zamówiony towar będzie przekraczać tą wagę wtedy spakujemy go w kolejną paczkę. Koszt każdej następnej paczki ponosi zamawiający.

Zmiana adresu dostawy
Towar zostanie wysłany do Państwa na adres podany w formularzu danych osobowych w polu 'Adres dostawy'. Aby go zmienić, należy wprowadzić nowy adres, używając formularza dostępnego po kliknięciu na ikonę "Zmień adres" przy wyborze sposobu dostawy przesyłki. Po dokonaniu korekt należy kliknąć "Kontynuuj". Adres, na który dostarczona zostanie przesyłka, podany będzie w przesłanym do Państwa w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany adresu dostawy już po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem infolinii lub e-mailem (zawsze pamiętając o podaniu numeru zamówienia).

Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki
W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia awizo. W szczególnych przypadkach, za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc na numer podany na awizo. Po tym terminie towar zostanie zwrócony do magazynu eddd.pl lub naszego dostawcy. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni zostanie on przeznaczony do dalszej sprzedaży.

Zwroty towaru
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Zasady zwrotu towaru
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do magazynu naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

Dez-Der Krzysztof Karpiński

Łopacianka 62

08-412 Borowie

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep eddd.pl. Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do eddd.pl jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.